Ми відкриті до співпраці з новими партнерами на умовах здорової конкуренції, відсутності демпінгу та прихованих умов для кінцевих клієнтів.
Які дані необхідні для початку співпраці?
- Телеграм-акаунт (або кілька, у разі взаємодії з менеджерами);
- Контактна особа;
- Адреса майданчика або інформація про платформи для продажу товару;
- Які рекламні канали ви плануєте використати.
Як відбувається співпраця?
- Відправка по вашій ТТН після оплати замовлення за ціною для дропшиперів;
- Надсилання замовлення по нашій ТТН та виплата після видачі товару на пошті.
Як розраховується виплата?
- Сума до виплати - це різниця сплаченої клієнтом суми на пошті та вартості товару за ціною "Дропшиппінг";
- Вартість повернення у разі негарантійної відмови або неявки клієнта на пошту оплачує дропшиппер.
В яких випадках витрати на повернення/заміну товару ми беремо на себе:
- Товар пошкоджений;
- Товар не відповідає фото чи опису;
- Товар має шлюб.
У яких випадках ми не беремо на себе витрати на повернення/заміну товару:
- Введення в оману клієнта;
- Помилка дропшиппера при оформленні замовлення (неправильно вказаний товар);
- Клієнт не прийшов на пошту;
- Товар не відповідав очікуванням клієнта.
Що ми надаємо дропшипперам для роботи:
- Фото, відео;
- Вивантаження під платформи в необхідному форматі;
- Унікальні фото та відео - індивідуально;
- Товар для контент-зйомки - індивідуально;
- Рекламні банера та креативи - індивідуально.
Якщо ви зацікавлені у співпраці, то можете написати нам на пошту або звернутися до будь-якого зручного вам месенджера і ми відповімо на всі ваші запитання!