• Ми гарантуємо повну відповідність товару заявленим фото, опису та характеристикам;
  • У разі відхилення товару від заявленого менеджер обов'язково попереджає клієнта в режимі телефонного дзвінка або листування в месенджері;
  • У випадках невідповідності товару ми гарантуємо заміну за наш рахунок, компенсацію або повне повернення коштів;
  • Вибираючи пункт "Оплата при отриманні" мається на увазі попередній огляд товару в поштовому відділенні або кур'єра до моменту оплати.

Ми наполегливо просимо перевіряти весь товар при отриманні! У разі пошкодження, невідповідності або інших питань, що виникають, ми просимо НЕ ЗАБИРАТИ товар з відділення, а зв'язатися з нашим менеджером для подальшого вирішення ситуації!

У всіх ситуаціях, що склалися, наш магазин спирається на статтю "Про захист прав споживача", здорову логіку та правило "Клієнт завжди правий!".