Ми відкриті до співпраці з новими партнерами на умовах здорової конкуренції, відсутності демпінгу та прихованих умов для кінцевих клієнтів.

Які дані необхідні для початку співпраці? 

  • Телеграм-акаунт (або кілька, у разі взаємодії з менеджерами);
  • Контактна особа;
  • Адреса майданчика або інформація про платформи для продажу товару;
  • Які рекламні канали ви плануєте використати. 

Як відбувається співпраця? 

  • Відправка по вашій ТТН після оплати замовлення за ціною для дропшиперів; 
  • Надсилання замовлення по нашій ТТН та виплата після видачі товару на пошті. 

Як розраховується виплата? 

  • Сума до виплати - це різниця сплаченої клієнтом суми на пошті та вартості товару за ціною "Дропшиппінг";
  • Вартість повернення у разі негарантійної відмови або неявки клієнта на пошту оплачує дропшиппер. 

В яких випадках витрати на повернення/заміну товару ми беремо на себе:

  • Товар пошкоджений;
  • Товар не відповідає фото чи опису;
  • Товар має шлюб.

У яких випадках ми не беремо на себе витрати на повернення/заміну товару:

  • Введення в оману клієнта;
  • Помилка дропшиппера при оформленні замовлення (неправильно вказаний товар);
  • Клієнт не прийшов на пошту;
  • Товар не відповідав очікуванням клієнта.

Що ми надаємо дропшипперам для роботи

  • Фото, відео;
  • Вивантаження під платформи в необхідному форматі;
  • Унікальні фото та відео - індивідуально;
  • Товар для контент-зйомки - індивідуально;
  • Рекламні банера та креативи - індивідуально.

Якщо ви зацікавлені у співпраці, то можете написати нам на пошту або звернутися до будь-якого зручного вам месенджера і ми відповімо на всі ваші запитання!